Nijiiro Days - Edebiyat Jurnali

21 Haziran 2017 Çarşamba

Nijiiro Days


- 虹ズ -
- Nijiiro Days -
(Rainbow Days)
Mizuno Minami



   Manga Yayım Yılı: 2012   Anime Yayım Yılı: 2016
   Mangaka: Mizuno Minami
   Tür: Komedi, Romantik, Shoujo, Hayattan Kesitler, Okul Hayatı
   Durumu: Halen devam ediyor.

   Tanıtım:

      Manga, genel olarak baş karakter olan dört liseli genç hakkında: Naoe Tsuyoshi, Hashiba Natsuki, Matsunaga Tomoya ve Katakura Keiichi. (Soldan Sağa.) Manga ilk olarak Natsuki'nin kız arkadaşıyla nasıl bir yılbaşı geçirecek onunla başlıyor. Natsuki, kız arkadaşına pembe puantiyeli bir atkı alıyor ancak kız arkadaşı tam bir zengin avcısı olduğu için atkıyı beğenmiyor ve Natsuki'yi terk ediyor. Kalbi kırılan Natsuki yalnız başına, elinde atkıyla ağlarken Noel Baba kılığında bir kız ona bedavaya dağıttıkları peçeteden veriyor. Natsuki'de ona atkıyı veriyor takması için. Ertesi gün kızın kendi okulunda olduğunu ve onun verdiği atkıyı taktığını görünce kıza aşık oluyor. İsteği kız ile yakınlaşmak ve onunda ona aşık olması. Daha sonra manga bu olay sonrası dört yakın arkadaşın hayatını anlatıyor.



    Naoe Tsuyoshi, bir otaku ve ne yapacağı kestirilemeyen biri. Cosplay yapmayı seven bir kız arkadaşı var.

    Hashiba Natsuki, enerjik, kuruntulu ve konu aşk olduğu zaman kız gibi davranan biri.

    Matsunaga Tomoya, kızlar arasında oldukça popüler, narsistik biri ve bir sürü kız arkadaşı var.


    Katakura Keiichi, her zaman gülümser ancak aslında son derece sadist biri. Yanında hep kırbaç taşıyor.


DÜŞÜNCEM:

 İlk mangasını okudum ve gerçekten bağlandım. Her bölüm tam istediğim uzunlukta, 40 sayfa en az, ve çok eğlenceli. Karakterler aşırı komik ve okurken gülmeden duramıyorum. Animesinin olduğunu öğrenince hemen izlemeye başladım. Tabii bölümler 10 dk falan olunca biraz hızlı geçiyor gibi ama görüntüyü beğendim ve sanırım en az 24 bölüm olacak. Animesi de oldukça güzel. Keşke tüm bölümleri anime yapsalar. Sadece animeyi izlemek kesinlikle yeterli değil, mutlaka mangası okunmalı. Favori mangalarım arasına ekledim bunu da.

               
    

1 yorum: