DOKUZUNCU HARİCİYE KOĞUŞU -PEYAMİ SAFA - Edebiyat Jurnali

21 Haziran 2017 Çarşamba

DOKUZUNCU HARİCİYE KOĞUŞU -PEYAMİ SAFA





KONU:

Roman, yalnız ve hasta bir çocuğun ıstırabını, çocukça aşkını ve kıskançlığını; mes'ud olmak isteyen genç bir kızın temiz sevgisini; inanmak arzusu bütün benliğini saran bir insanın kuruntularını ve çıplak hastane duvarı gerisindeki hıçkırıklarını anlatır.









  Kitap 120 sayfa. Ben ÖTÜKEN yayınevinin baskısını alıp okumuştum. Bunu okuduğum sıralarda sürekli fantastik romanlar okurdum ve yabancı yazarları. Bu kitap Türk yazarlarını daha çok sevmeme sebep oldu. Psikolojik bir roman ancak bu kadar güzel olabilirdi. Ana karakter olan 15 yaşındaki çocuğun ismi belirtilmemişti. Çoğu kişi ana karakterin yazarın kendisi olduğunu düşünmüştür bu yüzden.

Ana karakter olan çocuğun düşünceleri, hissettikleri çok güzel anlatılmış. Bazılarına yoğun gelebilir ve sıkıcı gelebilir ancak hiçte öyle değil. Bence anlatımı çok hoştu. Hiçte sıkılmadım. Elimden düşürememiştim kitabı ve sayfası çok az olduğu için iki saat içinde bitirmiştim. Kesinlikle önerdiğim bir kitap. Fiyatı da çok uygun. Bakış açınızı değiştirebilecek bir kitap. En azından benim bakış açımı. Şimdiden iyi okumalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder